Saturday 11 November 2017

Afera Forex Rijeka Wetter


Alle Beiträge getaggt afera forex Gradski vijenik Kastva Marin Rani ne krije da je jedan od prevarenih u aferi Forex te pria kako su njegovi sugraani, Koji su uvueni u prevaru, izgubili svu svoju uteevinu, novac od stanova koje su prodali8230U aferi Forex najvie prevarenih ulagaa kao Glavné organizatore preváre proziva Opatijca Damira kundria i njegova prvog. sp 14. September 2010 Schriftrolle für mehr Sport 6. Februar 2017 Mozaik 6. Februar 2017 Mozaik 6. Februar 2017 Vijesti 6. Februar 2017 Vijesti 12. Februar 2017 Sport 12. Februar 2017 Mozaik 11. Februar 2017I kastavski Gradski vijenik prevaren u Forex aferi 14. September 2010 Gradski vijenik Kastva Marin Rani ne krije da je jedan od prevarenih u aferi Forex te pria kako su njegovi sugraani, Koji su uvueni u prevaru, izgubili svu svoju uteevinu, novac od stanova koje su prodali8230U aferi Forex najvie prevarenih ulagaa kao glavne Veranstaltungen, die in der Vergangenheit angestellt waren. Nikolu Ronevia iz Kastva. Nein u piramidi se nalaze i Rijeanka Milica T. Vedran P. iz Kastva te Mario Jankek Koji se u utorak trebao pojaviti na policiji. Jedan od rijetkih prevarenih ulagaa Koji ne krije jest Marin Rani, poznati poduzetnik i Nezavisni vijenik grada Kastva. 8220Prije nekoliko godina poznanik ich poeo nagovarati von uloim. Konano sam popustio ich dao mu 1000 eura. Moram priznati von sam redovno dobivao mjeseni iznos navodne dobiti. Nije bilo, ali za godinu-dvije se nakupilo. Susreo sam poznanika koji je uloio 10.000 eura kad ich ja, ich dobivao postotak sukladno glavnici. Tada sam opet na nagovor poznanika uloio sve zu sam dotad dobio. Nisam puno izgubio, ali sam prevaren8221, ispriao je Rani za Jutarnji Liste. Rani kae kako su prevareni ich brojni njegovi sugraani, kojima su ti ljudi uzeli svu uteevinu. 8220Jedan je prijatelj prodao stan ich ba su ga tada ulovili. Dao im je 40.000 Eura. Moete zamisliti kako je njemu8221 dodao je Rani i napomenuo kako je prije tono dvije godine shvatio da od novca vie nema Nita i da se radi o prevari. Imena navedenih efová preváre poznata su mu, keine ne eli ih objaviti te poziva nadlene da sluaj rijee. Klicken Sie, um einen Kommentar hinzuzufügen

No comments:

Post a Comment